Comunicacións

Listado final de Comunicaciones aceptadas: ComunicacionesP2012.pdf

O PRAZO PARA Ó ENVÍO DE ARTIGOS XA REMATOU

Invítase a presentar comunicacións relacionadas con aspectos técnicos ou científicos dos temas do congreso ou, en xeral, con calquera aspecto relacionado coa rehabilitación e patoloxía de edificios.

Os que presenten comunicacións dispoñerán dun máximo de 20 minutos para expoñer as principais conclusións do seu traballo e invítase a que asuman un papel activo e de participación nos debates que teñan lugar en cada unha das mesas de traballo.

Os interesados en presentar unha comunicación deberán enviar un resumo desta e a comisión científica efectuará unha selección das comunicacións recibidas. Para presentar comunicacións éimprescindible estar inscrito no congreso.

NORMAS XERAIS

  1. Aceptaranse so orixinais que non fosen obxecto de publicación en revistas nin de comunicacións noutros congresos.
  2. Requírese a solicitude de participación como conferenciante mediante a proposta dun tema a desenvolver durante as sesións técnicas de congreso. Só poderán ser comunicantes aquelas persoas que poidan acreditar ser profesionais ou estudantes dos temas específicos do congreso (arquitectos, enxeñeiros, aparelladores...)
  3. Entregarase un certificado específico que acredite a participación no congreso. Limítase a 6 o número máximo de asinantes por comunicación, incluíndo o autor principal ou relator da comunicación. Indicar en grosa o nome do autor que vaia presentala.
  4. A aceptación final das comunicacións estará suxeita á inscrición no congreso de polo menos o autor que a vai presentar, segundo o formulario de inscrición aloxado na páxina web http://patorreb2012.coag.es, non podendo facelo como estudante. En caso de que unha mesma comunicación estivese realizada por varias persoas, para poder recibir o correspondente certificado xustificativo onde se reflectirán todos os membros implicados, haberán de inscribirse todos os membros do equipo.
  5. O autor e co-autores deberán aparecer con nome e apelidos completos. A orde na que figuren os autores será que se utilice para a posterior edición dos certificados de comunicacións, así como nas publicacións onde aparezan os traballos.
  6. Poderanse presentar resumos e comunicacións en español e portugués.
  7. Non se admitirán cambios nas comunicacións despois do 31 de xaneiro de 2011.
  8. O envío do resumo de comunicación presupón a aceptación íntegra destes criterios. A avaliación das comunicacións por parte da comisión científica será inapelable. A organización poderá por defecto de forma. Non se aceptarán resumos/comunicacións por fax/medios imprimidos.
  9. Todas as notificacións se realizarán vía web/correo electrónico polo que será requisito indispensable indicar claramente unha dirección de correo electrónico.
  10. A aceptación ou rexeitamento das comunicacións notificarase por correo electrónico aos autores. En caso de ser aceptada, posteriormente comunicarase o día e a hora da súa exposición. As normas de presentación e detalles de planificación serán incluídos no devandito envío e envíos seguintes.
  11. Aceptación e publicación: A comisións organizadora e científica seleccionarán as comunicacións presentadas ao congreso que, tras a conveniente adaptación, se publicará nos seguintes formatos:
    Os resumos das comunicacións serán publicados nun libro-programa imprimido que se entregará como documentación do congreso.
    Os textos completos das comunicacións publicaranse no libro de actas dixital e entregaranse en soporte dixital (CD) xunto co resto da documentación a todos os asistentes ao congreso.
  12. Autorización. O autor/autores, pola soa presentación de comunicacións, autorizan á reprodución destas e os seus resumos nas publicacións arriba mencionadas.
  13. Formato de presentación: Empregaranse os estilos marcados nos equipos correspondentes. En ningún caso se cambiarán as marxes do documento nin os estilos indicados.

PLANTILLAS

Poden descargar as plantillas para o resumo e para as comunicacións escritas nos seguintes enlaces. Os documentos resultantes enviaranse á dirección de correo-e

1. RESUMOS Deberá enviarse previamente un resumo, segundo o modelo de equipo en formato ".doc" ou ".pdf", á secretaría do congreso a través da dirección de correo-e , especificando no Asunto: resumen comunicación, antes do 31 de outubro de 2011.

Deberá conter:

Área temática á que desexa vincular a comunicación.
Título. Conciso, máximo 2 líneas.
Autor/es. Autor responsable (presentador) e co-autores.
Contido. Máximo 250 palabras.

Incluirase no corpo da mensaxe do correo electrónico a seguinte información:

Datos persoais completos: Nome e apelidos, título profesional, actividade actual, publicacións, organismo/entidade á que pertencen (se é o caso), dirección, dirección electrónica ou teléfono, e recensión curricular breve de non máis de 10 liñas. (correo electrónico en caso de que non sexa a mesma utilizada para o envío).

A Secretaría enviará sempre notificación de recibo do resumo indicando o n.º de referencia asignado a cada traballo, que deberá indicarse na comunicación correspondente. Todos os resumos serán revisados pola comisión científica e aceptaranse aqueles que pola súa calidade e interese sexan máis afíns á temática do congreso. A decisión adoptada comunicarase aos relatores durante o mes de novembro mediante correo electrónico.

2. COMUNICACIÓNS. Unha vez aceptado o resumo, as comunicacións para a súa revisión poderán presentarse ata o día 31 de novembro de 2011 tras formalizar a matriculación no congreso. A comunicación terá unha lonxitude máxima de 6 páxinas (imaxes e táboas incluídas) e un tamaño máximo en formato ".pdf" de 5 megas. Enviarase en formato ".pdf" (non protexido) e ".doc" á secretaría do congreso a través da dirección de correo-e , especificando no Asunto: comunicación.

Deberá conter:

Autor/es. Autor responsable (presentador) da comunicación y co-autores.
Título.Conciso, máximo 2 líneas.
Contenido resumido. Máximo 250 palabras.
Obxetivos.
Conclusións.

Presentación das comunicacións no congreso.

  1. Tempo de presentación: 20 minutos máximo.
  2. Presentación: sistema informático con proxección.
  3. Deberá enviarse a presentación final da comunicación, en formato “presentación de power point”, como máximo 10 días antes da celebración do congreso. Non se aceptarán presentacións con ordenador portátil.

Para calquera dubida relacionada co envío de comunicacións a través da página web, póñase en contato coa secretaría técnica, preferiblemente por correo electrónico, indicando no asunto “Información Comunicaciones”.